hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان >  تقدیر معاون آمار و اطلاعات  سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از پرسنل آمار دانشگاه علوم پزشکی

 تقدیر معاون آمار و اطلاعات  سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از پرسنل آمار دانشگاه علوم پزشکی

اولین دوره  آموزشی نرم افزار Tablou ،  به مدت سه روز و بصورت کارگاهی جهت آشنایی کارشناسان آمار و فناوری اطلاعات سلامت،  با موضوع تصویر سازی از داده های بهداشتی درمانی برگزار شد.

این کارگاه توسط مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه با همکاری معاونت آمار سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان در سالن رایانه معاونت تحقیقات و فناوری برگزار گردید.

سعادت فر، معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت : من به آمار و پرسنل شاغل در این حوزه افتخار میکنم و تلاش برای استفاده از ابزارهای نوین برای مصورسازی و احصای گزارشهای آماری را لازمه ی کار این جامعه می دانم . دانشگاه علوم پزشکی دقیقترین اطلاعات و آمار خانواده ها  را به جهت وجود خانه های بهداشت و ارتباط نزدیک با مردم را دارا می باشد و از زحمات کلیه پرسنل این حوزه تشکر می کنم.

محسن منصوری، مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه  با حضور در کارگاه ضمن تقدیر از همکاران شرکت کننده بر اهمیت ارتقای علمی و عملی پرسنل و یادگیری مهارتهای تخصصی در حوزه فعالیت تاکید نمود و افزود مصورسازی داده های نظام سلامت امری شفاف ساز و تسهیل کننده در تصمیم گیری مدیران در سطوح مختلف می باشد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد